Warszawa - Wtorek, 17.06.2025 / Imieniny: Laury, Alberta, Marcjana
Reklama

Inchcape Motor Polska z pierwszym sklepem typu moto convenience w warszawskim centrum handlowym

Dodano:

 Sprzedaż samochodów w Polsce rośnie czterokrotnie szybciej niż w całej Unii Europejskiej. W 2017 roku zarejestrowano najwięcej nowych aut od kilkunastu lat*. Wysokie tempo życia, presja czasu zarówno z powodu pracy, jak i chęci samorealizacji – te czynniki zmieniają jednak przyzwyczajenia konsumenckie mieszkańców miast. Nowe zwyczaje Polaków dostrzega dealer Inchcape Motor, który otworzył swój kolejny salon samochodowy na poziomie „0” galerii handlowej Blue City.
 
 

Jak twierdzą przedstawiciele Inchcape Motor, jest to pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce, a możliwe że również jedyna w Europie. Z pewnością wyjątkowa jest skala przedsięwzięcia - ponad 20 pojazdów marek BMW, MINI oraz BMW Motorrad (motocykle), a także liczne akcesoria motoryzacyjne znajdują się w salonie stworzonym w warszawskiej galerii handlowej Blue City. Co ciekawe, część przeznaczona na ekspozycję MINI jest większa niż niejeden salon tej marki w Polsce. Pop-up store jest uzupełnieniem oferty Inchape, który swoje salony ma w Warszawie, Wrocławiu oraz Poznaniu.

Choć w pierwszej kolejności na myśl przywodzi wystawę podczas targów samochodowych, w rzeczywistości jest to w pełni wyposażony sklep, z własną kasą oraz doświadczonym personelem, który pomoże dopełnić wszystkich formalności związanych z zakupem na miejscu. Odbiór samochodu również odbywa się w centrum handlowym lub – na życzenie – w domu klienta. 

Salon posiada cztery strefy obejmujące samochody BMW (nowe i używane), strefę mini MINI, strefę motocyklową BMW Motorrad oraz strefę sprzedaży akcesoriów. Pop Up Store to również gratka dla wszystkich miłośników motoryzacji. Wśród prezentowanych modeli są m.in. sportowe BMW M2 Coupe, Mini Cooper S czy premierowy model BMW X3.

- Nie ukrywam, że inspiracją do podjęcia tej inicjatywy byli nasi klienci, którzy są coraz bardziej zabiegani, a większą część spraw realizują przez telefon czy e-maila. Nasza obecność w Blue City, jest więc zbliżeniem się do nich oraz próbą pozyskania nowych klientów, którzy do tej pory myśleli, że samochody marek BMW czy MINI są poza zasięgiem ich ręki – mówi Piotr Berzyński, dodając, że wybór lokalizacji w Blue City był związany m.in. z zakresem usług oferowanych w tym miejscu – Blue City poza licznymi sklepami, chętnie odwiedzanymi przez naszych klientów oferuje prywatne centrum medyczne, siłownię czy salę zabaw. Nie bez znaczenia jest też lokalizacja przy Al. Jerozolimskich, które są jednym z centrów biurowych Warszawy.

Na efekty tego typu promocji nie trzeba było długo czekać. Klienci odwiedzający salon już dokonują pierwszych transakcji, natomiast premierowym samochodem zakupionym w pop-up storze było BMW 3GT. Jak zdradza Piotr Berzyński, właściciele pojazdu to zupełnie nowi klienci dealera BMW i MINI.  

Innym udogodnieniem dla klientów Pop-up Store są godziny otwarcia -  takie same reszty centrum handlowego, czyli od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-22:00 oraz w niedziele (do końca lutego) od 10:00 do 20:00 – znacznie dłużej niż typowych salonów samochodowych. 

 

Przedstawiciele Inchcape informują, salon otwarty będzie czasowo – do kwietnia 2018 roku; nie wykluczają jednak przedłużenia projektu. 

 

* Instytut Samar 2017

Reklama

Pozostałe wiadomości z Warszawy

Warszawa

Zysk na podręcznikach

Z roku na rok spada popularność książek wydawanych w tradycyjnej formie. Dlatego też dla wielu wydawnictw, zwłaszcza niszowych, jedyną szansą na przetrwanie w trudnych czasach może być nie specjalizacja czy postawienie na...

Warszawa

Orszak Trzech Króli wyruszy z placu Zamkowego

WARSZAWA.  Pierwsza procesja wyruszy z placu Zamkowego ok. godz. 12.00 i przejdzie Krakowskim Przedmieściem oraz ul. Królewską na pl. marsz. J. Piłsudskiego.

Warszawa

Loty w tunelu aerodynamicznym – teraz dla każdego!

Skok ze spadochronem to niezapomniane emocje, szczególnie podczas fazy swobodnego spadania przed otwarciem spadochronu. Jednak skok nie jest jedyną okazją do tego, aby poczuć adrenalinę. Można również skorzystać z tańszej alternatywy, a...

Warszawa

Warszawa pomaga zwierzakom przetrwać zimę

WARSZAWA. Urząd Miasta Warszawa zachęca warszawianki i warszawiaków do pomocy kotom żyjącym na wolności i ptakom w przetrwaniu zimy.

Warszawa

Ulubione zajęcia seniorów

Krzyżówka, nordic walking, wyjście do kawiarni, objazdowa wycieczka, łowienie ryb… – osoby w wieku 50+ coraz chętniej korzystają z różnych propozycji spędzania wolnego czasu, które pozytywnie wpływają na ich psychikę i kondycję...

Warszawa

Nowe stawki za odbiór odpadów

WARSZAWA. Jeszcze w 2016 r. gospodarka odpadami kosztowała Warszawę 323 mln zł, teraz trzykrotnie więcej – stolica będzie musiała wydać 925 mln zł w 2020 r.

Warszawa

Kremacja ciała – jak ją zorganizować i komu zlecić?

Kremacja jeszcze nie wyparła tradycyjnego pochówku, ale jest coraz powszechniej stosowaną praktyką. Można ją przeprowadzić tylko w określonych warunkach, jak zatem zacząć rozwiązywać związane z nią kwestie organizacyjne?

Warszawa

Lodowiska w stolicy. Będzie ich aż 15-naście

WARSZAWA. Dodatkowo na miłośników zimowych szaleństw czeka zmodernizowana Górka Szczęśliwicka.

Reklama