Warszawa - Wtorek, 17.06.2025 / Imieniny: Laury, Alberta, Marcjana
Reklama

Inchcape Motor Polska z pierwszym sklepem typu moto convenience w warszawskim centrum handlowym

Dodano:

 Sprzedaż samochodów w Polsce rośnie czterokrotnie szybciej niż w całej Unii Europejskiej. W 2017 roku zarejestrowano najwięcej nowych aut od kilkunastu lat*. Wysokie tempo życia, presja czasu zarówno z powodu pracy, jak i chęci samorealizacji – te czynniki zmieniają jednak przyzwyczajenia konsumenckie mieszkańców miast. Nowe zwyczaje Polaków dostrzega dealer Inchcape Motor, który otworzył swój kolejny salon samochodowy na poziomie „0” galerii handlowej Blue City.
 
 

Jak twierdzą przedstawiciele Inchcape Motor, jest to pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce, a możliwe że również jedyna w Europie. Z pewnością wyjątkowa jest skala przedsięwzięcia - ponad 20 pojazdów marek BMW, MINI oraz BMW Motorrad (motocykle), a także liczne akcesoria motoryzacyjne znajdują się w salonie stworzonym w warszawskiej galerii handlowej Blue City. Co ciekawe, część przeznaczona na ekspozycję MINI jest większa niż niejeden salon tej marki w Polsce. Pop-up store jest uzupełnieniem oferty Inchape, który swoje salony ma w Warszawie, Wrocławiu oraz Poznaniu.

Choć w pierwszej kolejności na myśl przywodzi wystawę podczas targów samochodowych, w rzeczywistości jest to w pełni wyposażony sklep, z własną kasą oraz doświadczonym personelem, który pomoże dopełnić wszystkich formalności związanych z zakupem na miejscu. Odbiór samochodu również odbywa się w centrum handlowym lub – na życzenie – w domu klienta. 

Salon posiada cztery strefy obejmujące samochody BMW (nowe i używane), strefę mini MINI, strefę motocyklową BMW Motorrad oraz strefę sprzedaży akcesoriów. Pop Up Store to również gratka dla wszystkich miłośników motoryzacji. Wśród prezentowanych modeli są m.in. sportowe BMW M2 Coupe, Mini Cooper S czy premierowy model BMW X3.

- Nie ukrywam, że inspiracją do podjęcia tej inicjatywy byli nasi klienci, którzy są coraz bardziej zabiegani, a większą część spraw realizują przez telefon czy e-maila. Nasza obecność w Blue City, jest więc zbliżeniem się do nich oraz próbą pozyskania nowych klientów, którzy do tej pory myśleli, że samochody marek BMW czy MINI są poza zasięgiem ich ręki – mówi Piotr Berzyński, dodając, że wybór lokalizacji w Blue City był związany m.in. z zakresem usług oferowanych w tym miejscu – Blue City poza licznymi sklepami, chętnie odwiedzanymi przez naszych klientów oferuje prywatne centrum medyczne, siłownię czy salę zabaw. Nie bez znaczenia jest też lokalizacja przy Al. Jerozolimskich, które są jednym z centrów biurowych Warszawy.

Na efekty tego typu promocji nie trzeba było długo czekać. Klienci odwiedzający salon już dokonują pierwszych transakcji, natomiast premierowym samochodem zakupionym w pop-up storze było BMW 3GT. Jak zdradza Piotr Berzyński, właściciele pojazdu to zupełnie nowi klienci dealera BMW i MINI.  

Innym udogodnieniem dla klientów Pop-up Store są godziny otwarcia -  takie same reszty centrum handlowego, czyli od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-22:00 oraz w niedziele (do końca lutego) od 10:00 do 20:00 – znacznie dłużej niż typowych salonów samochodowych. 

 

Przedstawiciele Inchcape informują, salon otwarty będzie czasowo – do kwietnia 2018 roku; nie wykluczają jednak przedłużenia projektu. 

 

* Instytut Samar 2017

Reklama

Pozostałe wiadomości z Warszawy

Warszawa

Warszawiacy chcą mieszkać na Bemowie? Aż ¾ mieszkań sprzedano w 3 dni.

 W dniach 2-4 października 2015r. Nexity, inwestor budujący osiedle My Bemowo przy ul. Batalionów Chłopskich w Warszawie, zorganizował Dni Otwarte. Po mieszkania szybko ustawiła się kolejka chętnych, a w 3 dni sprzedano...

Warszawa

Trwa konkurs na najlepsze inicjatywy pozarządowe

WARSZAWA. W konkursie S3KTOR do 11 lutego mieszkańcy mogą zgłosić inicjatywy i organizacje, które zrealizowały najciekawsze projekty.

Warszawa

Jak efektywnie przyswajać angielski - 5 porad od Preply

Nie ulega wątpliwości, iż angielskiego warto się uczyć, jednak to w jaki sposób to robić, nie jest już tak oczywiste.

Warszawa

Na metrze w Bródnie wylano już beton

WARSZAWA. Wykonawca ostatniego, północno-wschodniego odcinka linii metra M2, właśnie wylał beton na poziomie płyty dennej przyszłej stacji Bródno.

Warszawa

Aleja w śródmiejskim parku będzie nosić imię Pawła Adamowicza

WARSZAWA. Inicjatorem uczczenia w ten sposób tragicznie zmarłego prezydenta Gdańska był Rafał Trzaskowski, prezydent m.st. Warszawy.

Warszawa

Bezpłatny Escape Room w centrum Warszawy – tylko dziś!

Jeśli lubisz łamigłówki, zagadki i chcesz sprawdzić się w nieszablonowym myśleniu, nie może Cię zabraknąć 6 października w Złotych Tarasach w Warszawie! Tego dnia, z okazji startu kanału TNT w Polsce, pojawi...

Warszawa

Stolica wspiera młodych start-upowców

WARSZAWA. Za nami kolejna edycja programu dedykowanego młodzieży stołecznych szkół.

Warszawa

Sen o Warszawie czyli gdzie spać w stolicy?

Kulturalne i gospodarcze centrum Europy Środkowo-Wschodniej, miasto głęboko zakorzenione w historycznej przeszłości a jednocześnie tętniące życiem i nowinkami z całego świata. Miasto, które praktycznie zrównano z ziemią podczas II Wojny Światowej. Miasto...

Reklama