Warszawa - Czwartek, 19.06.2025 / Imieniny: Gerwazego, Protazego, Borzysława
Reklama

Inchcape Motor Polska z pierwszym sklepem typu moto convenience w warszawskim centrum handlowym

Dodano:

 Sprzedaż samochodów w Polsce rośnie czterokrotnie szybciej niż w całej Unii Europejskiej. W 2017 roku zarejestrowano najwięcej nowych aut od kilkunastu lat*. Wysokie tempo życia, presja czasu zarówno z powodu pracy, jak i chęci samorealizacji – te czynniki zmieniają jednak przyzwyczajenia konsumenckie mieszkańców miast. Nowe zwyczaje Polaków dostrzega dealer Inchcape Motor, który otworzył swój kolejny salon samochodowy na poziomie „0” galerii handlowej Blue City.
 
 

Jak twierdzą przedstawiciele Inchcape Motor, jest to pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce, a możliwe że również jedyna w Europie. Z pewnością wyjątkowa jest skala przedsięwzięcia - ponad 20 pojazdów marek BMW, MINI oraz BMW Motorrad (motocykle), a także liczne akcesoria motoryzacyjne znajdują się w salonie stworzonym w warszawskiej galerii handlowej Blue City. Co ciekawe, część przeznaczona na ekspozycję MINI jest większa niż niejeden salon tej marki w Polsce. Pop-up store jest uzupełnieniem oferty Inchape, który swoje salony ma w Warszawie, Wrocławiu oraz Poznaniu.

Choć w pierwszej kolejności na myśl przywodzi wystawę podczas targów samochodowych, w rzeczywistości jest to w pełni wyposażony sklep, z własną kasą oraz doświadczonym personelem, który pomoże dopełnić wszystkich formalności związanych z zakupem na miejscu. Odbiór samochodu również odbywa się w centrum handlowym lub – na życzenie – w domu klienta. 

Salon posiada cztery strefy obejmujące samochody BMW (nowe i używane), strefę mini MINI, strefę motocyklową BMW Motorrad oraz strefę sprzedaży akcesoriów. Pop Up Store to również gratka dla wszystkich miłośników motoryzacji. Wśród prezentowanych modeli są m.in. sportowe BMW M2 Coupe, Mini Cooper S czy premierowy model BMW X3.

- Nie ukrywam, że inspiracją do podjęcia tej inicjatywy byli nasi klienci, którzy są coraz bardziej zabiegani, a większą część spraw realizują przez telefon czy e-maila. Nasza obecność w Blue City, jest więc zbliżeniem się do nich oraz próbą pozyskania nowych klientów, którzy do tej pory myśleli, że samochody marek BMW czy MINI są poza zasięgiem ich ręki – mówi Piotr Berzyński, dodając, że wybór lokalizacji w Blue City był związany m.in. z zakresem usług oferowanych w tym miejscu – Blue City poza licznymi sklepami, chętnie odwiedzanymi przez naszych klientów oferuje prywatne centrum medyczne, siłownię czy salę zabaw. Nie bez znaczenia jest też lokalizacja przy Al. Jerozolimskich, które są jednym z centrów biurowych Warszawy.

Na efekty tego typu promocji nie trzeba było długo czekać. Klienci odwiedzający salon już dokonują pierwszych transakcji, natomiast premierowym samochodem zakupionym w pop-up storze było BMW 3GT. Jak zdradza Piotr Berzyński, właściciele pojazdu to zupełnie nowi klienci dealera BMW i MINI.  

Innym udogodnieniem dla klientów Pop-up Store są godziny otwarcia -  takie same reszty centrum handlowego, czyli od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-22:00 oraz w niedziele (do końca lutego) od 10:00 do 20:00 – znacznie dłużej niż typowych salonów samochodowych. 

 

Przedstawiciele Inchcape informują, salon otwarty będzie czasowo – do kwietnia 2018 roku; nie wykluczają jednak przedłużenia projektu. 

 

* Instytut Samar 2017

Reklama

Pozostałe wiadomości z Warszawy

Warszawa

Projekt #ZieloneUlice Warszawy wchodzi w kolejnych dzielnicach w fazę konsultacji

WARSZAWA. Spotkania z mieszkańcami odbędą się w Śródmieściu, Wawrze, Wilanowie oraz na Mokotowie, Ochocie, Pradze-Południe, Woli i Ursynowie.

Warszawa

Dotacje na remonty zabytkowych obiektów

WARSZAWA. Po raz pierwszy w tym roku wnioski o dotacje mogą składać właściciele obiektów wpisanych do ewidencji zabytków.

Warszawa

Warszawa dba o rozwój bibliotek

 WARSZAWA. 200 placówek bibliotecznych, księgozbiór, który liczy ponad 5 milionów woluminów i nowoczesnych nośników. 

Warszawa

2,5 mld zł na budowę nowej trasy tramwajowej i rozbudowę II linii metra

  WARSZAWA. Komisja Europejska zatwierdziła unijne dofinansowanie do budowy nowej trasy tramwajowej i rozbudowy II linii metra. Warszawa dostanie ponad 2,5 mld zł.

Warszawa

Trzy bezkolizyjne przejazdy przez tory kolejowe powstaną w Rembertowie i Wesołej

 WARSZAWA. Dziś Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych podpisał trzecią, ostatnią umowę „przejazdową” – na projekt tunelu pod torami w Wesołej.

Warszawa

Międzynarodowe agencje potwierdzają stabilność finansową Warszawy

 WARSZAWA. W piątek, 22 grudnia br. agencja Fitch Ratings po raz pierwszy nadała Warszawie rating międzynarodowy na poziomie A.

Warszawa

10-lecie Nagrody Literackiej m.st. Warszawy - historia, zadania, wyzwania

 WARSZAWA. Nagroda Literacka m.st. Warszawy to prestiżowe wyróżnienie, którego historia sięga czasów przedwojennych.

Warszawa

Coraz więcej warszawiaków. Wzrasta ilość urodzeń i mieszkańców

 WARSZAWA. Pobytem czasowym pod koniec minionego roku legitymowało się w stolicy 49 880 osób, o 772 więcej niż w grudniu 2016 roku (49 108).

Reklama