Warszawa - Czwartek, 19.06.2025 / Imieniny: Gerwazego, Protazego, Borzysława
Reklama

Inchcape Motor Polska z pierwszym sklepem typu moto convenience w warszawskim centrum handlowym

Dodano:

 Sprzedaż samochodów w Polsce rośnie czterokrotnie szybciej niż w całej Unii Europejskiej. W 2017 roku zarejestrowano najwięcej nowych aut od kilkunastu lat*. Wysokie tempo życia, presja czasu zarówno z powodu pracy, jak i chęci samorealizacji – te czynniki zmieniają jednak przyzwyczajenia konsumenckie mieszkańców miast. Nowe zwyczaje Polaków dostrzega dealer Inchcape Motor, który otworzył swój kolejny salon samochodowy na poziomie „0” galerii handlowej Blue City.
 
 

Jak twierdzą przedstawiciele Inchcape Motor, jest to pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce, a możliwe że również jedyna w Europie. Z pewnością wyjątkowa jest skala przedsięwzięcia - ponad 20 pojazdów marek BMW, MINI oraz BMW Motorrad (motocykle), a także liczne akcesoria motoryzacyjne znajdują się w salonie stworzonym w warszawskiej galerii handlowej Blue City. Co ciekawe, część przeznaczona na ekspozycję MINI jest większa niż niejeden salon tej marki w Polsce. Pop-up store jest uzupełnieniem oferty Inchape, który swoje salony ma w Warszawie, Wrocławiu oraz Poznaniu.

Choć w pierwszej kolejności na myśl przywodzi wystawę podczas targów samochodowych, w rzeczywistości jest to w pełni wyposażony sklep, z własną kasą oraz doświadczonym personelem, który pomoże dopełnić wszystkich formalności związanych z zakupem na miejscu. Odbiór samochodu również odbywa się w centrum handlowym lub – na życzenie – w domu klienta. 

Salon posiada cztery strefy obejmujące samochody BMW (nowe i używane), strefę mini MINI, strefę motocyklową BMW Motorrad oraz strefę sprzedaży akcesoriów. Pop Up Store to również gratka dla wszystkich miłośników motoryzacji. Wśród prezentowanych modeli są m.in. sportowe BMW M2 Coupe, Mini Cooper S czy premierowy model BMW X3.

- Nie ukrywam, że inspiracją do podjęcia tej inicjatywy byli nasi klienci, którzy są coraz bardziej zabiegani, a większą część spraw realizują przez telefon czy e-maila. Nasza obecność w Blue City, jest więc zbliżeniem się do nich oraz próbą pozyskania nowych klientów, którzy do tej pory myśleli, że samochody marek BMW czy MINI są poza zasięgiem ich ręki – mówi Piotr Berzyński, dodając, że wybór lokalizacji w Blue City był związany m.in. z zakresem usług oferowanych w tym miejscu – Blue City poza licznymi sklepami, chętnie odwiedzanymi przez naszych klientów oferuje prywatne centrum medyczne, siłownię czy salę zabaw. Nie bez znaczenia jest też lokalizacja przy Al. Jerozolimskich, które są jednym z centrów biurowych Warszawy.

Na efekty tego typu promocji nie trzeba było długo czekać. Klienci odwiedzający salon już dokonują pierwszych transakcji, natomiast premierowym samochodem zakupionym w pop-up storze było BMW 3GT. Jak zdradza Piotr Berzyński, właściciele pojazdu to zupełnie nowi klienci dealera BMW i MINI.  

Innym udogodnieniem dla klientów Pop-up Store są godziny otwarcia -  takie same reszty centrum handlowego, czyli od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-22:00 oraz w niedziele (do końca lutego) od 10:00 do 20:00 – znacznie dłużej niż typowych salonów samochodowych. 

 

Przedstawiciele Inchcape informują, salon otwarty będzie czasowo – do kwietnia 2018 roku; nie wykluczają jednak przedłużenia projektu. 

 

* Instytut Samar 2017

Reklama

Pozostałe wiadomości z Warszawy

Warszawa

31 marca ulice Nowy Świat i Krakowskie Przedmieście zamienią się w weekendowy deptak

 WARSZAWA. Do połowy października wyłączany będzie ruch od ronda gen. Ch. de Gaulle’a do ul. Senatorskiej.

Warszawa

Mieszkańcy już mogą korzystać z nowej pływalni w ośrodku „Inflancka”

WARSZAWA. Ośrodek „Inflancka” planuje poszerzyć swoją ofertę o nowoczesny kompleks saun. 

Warszawa

Warszawa walczy o motocykle na buspasach

 WARSZAWA. O możliwość poruszania się po warszawskich buspasach zabiegają od lat sami motocykliści.

Warszawa

Niższe opłaty za wodę i ścieki

WARSZAWA. Warszawscy wodociągowcy wystąpili o obniżenie ceny za wodę i odprowadzenie ścieków. Nowa, niższa taryfa ma obowiązywać przez trzy lata. 

Warszawa

Zakończono prace konserwatorskie w kościele św. Anny

WARSZAWA. Dotacja m.st. Warszawy dla kościoła św. Anny wyniosła 414 tys. zł co stanowiło 55% kosztów całkowitych. 

Warszawa

Wkrótce poznamy projekt nowego Centrum Edukacji Ekologicznej

WARSZAWA. Centrum Edukacji Ekologicznej o krok bliżej. Inwestycja powstanie w przyszłym roku w kompleksie Lasu Młocińskiego.

Warszawa

Trzy lata z II linią metra. Dotychczas przewiozła prawie 103,4 mln osób

 WARSZAWA. "Podróżowanie po stolicy komunikacją miejską stało się łatwiejsze" – mówi Hanna Gronkiewicz-Waltz.

Warszawa

Trwają prace drogowców na ul. Miodowej

WARSZAWA. Przebudowa ul. Miodowej i pl. Krasińskich wchodzi w kolejny etap prac – rozpoczną się roboty na jezdni.

Reklama